Fill Your Order Form Here Lovely Customers :)

Name:
Email Address:
Contact Number:
Full Home Address:
Order:
Remarks:

Friday, May 10, 2013

Product review

Assalamualaikum.
Ok, kat sini saya nak share sikit. Dulu, saya memang ada masalah kulit muka yg agak teruk. I mean, kategori teruk. Huhu. Dari jauh memang nampak muka ni tak bersih aje. Biasa lah dulu student sepenuh masa, lepastu ditambah pulak salah memakai satu produk ni. Akibatnya muka saya naik jerawat bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Memang pening kepala saya tak tahu nak buat apa lagi, self-confidence tu lagi laa, kengkawan kat kolej saya selalu jugak tegur. Macam-macam jugak la saya pakai produk tapi jerawat dan parut taknak hilang malah kekadang tu semakin banyak.

Sekitar awal tahun 2012 (Tolong jgn berasa geli or menyampah :p hihi)



Boleh nampak jerawat dan parut jerawat obviously walaupun pakai kamera fon cikai je bayangkan kalau guna DSLR huhu, confirm korang muntah hijau :P

Tapi alhamdulillah, berkat kesabaran hampir dua tahun jugak la masalah kulit muka teruk ni. Muka saya beransur pulih :)



 April 2013
Alhamdulillah jerawat dan parut berkurangan :)

So, sy pakai beberapa produk;


*Sumber gambar Google*
1) Natural 99 (produk dari Indonesia)



 Dah setahun saya pakai, bagus tapi oleh kerana banyak sgt kes tiruan so sy stop dan bertukar kpd sabun collagen plus vit E, 



Dah hampir 3 bulan pakai, lebih kurang sama je fungsi dia dengan Natural 99 sebab produk ni pun dari Indonesia jugak. Yg bestnya, lebih tahan lama boleh sampai 1-2 bulan =)
Alhamdulillah kulit semakin cerah, licin dan parut pun kurang. 


2) Saya jugak ada pakai minyak Argan keluaran Secret Leaf, minyak ni sangat bagus, boleh mematikan kuman2 jerawat. Setiap malam sebelum tidur saya akan sapu kat muka, mula2 tu pedih sikit, ia sangat berkesan utk matikan jerawat. (Organic Tea Tree Oil)



3)Untuk dalaman saya amalkan Aurawhite. Saya pun baru je cuba, tp perubahan pada saya ialah saya ada masalah ezema kat kulit jari tangan, kulit kat jari tangan jadi gatal, menggelupas dan pedih akibat makan seafood. Sejak saya minum aurawhite ni, kulit kat jari saya sy beransur pulih :)



So kat sini saya nak share kat sesiapa yg ada masalah kulit macam saya, boleh beli produk yg saya jual ni.
Sy dah cuba sendiri, lihat hasil baru saya syorkan kepada org.

P/s; Minum aurawhite tu kena banyak amalkan minum air masak ye!
Pantang makan tu pun kena la jaga, jangan main bedal je hehehe.
Hasil mungkin berbeza bergantung pada individu. So, sebelum beli sesuatu produk, cuba la google dan baca testimonial dulu. Sy tak bertanggungjawab :)



Anything can pm me :)
sara.nothing.less@gmail.com
Nak tanya2 or sembang2 dulu pun bolehhh hihi

1 comment:

  1. awak pakai Argan oil secret leaf tu ade rasa pedih kan ? tapi kalau lepas pakai tu kulit jadi merah sikit mcm mana ? takpe eh ? jerawat memang kecut lepas pakai.. awak dilute tak argan oil tu ??

    ReplyDelete